tiistai 1. lokakuuta 2019

Lehmä on kattotuulettimessa

Oot hyvin pieni,
oot hyvin hauras
On ekat sanat joita kuulet päivittäin

-Kevyempi kantaa, Haloo Helsinki

Mun pää lyö ihan tyhjää just nyt joten PAHOITTELUNI otsikosta. Sisäpiirin vitsi jos niin vois sanoo, mut täs maailmas on legit vaan yks ihminen mun lisäks joka ymmärtää ton vitsin tossa.
Asiasta kukkaruukkuun, mulla on tosiaankin tää lukio. Eka koeviikko on selätetty nyt. Historia meni hyvin, englanti ihan okei ja muista en vielä tiedäkkään. Lähinnä pelottaa etten pääse tolta matematiikan ykköskurssilta läpi. En käsitä sitä kuinka vaikee se koe oikeesti oli. Tässä uudessa jaksossa mulla tosiaanki alkaa kans ruotsi, josta mä en oo niinkään innoissani. Svenska är värt att studera även om det är tröttande och kan leda till allvarliga konsekvenser. Jag rekommenderar inte att studera svenska om du har någon from av psykisk sjukdom.

Jotenkin vaan tuntuu et hajoon. En tiiä, mitä teen väärin. Haaveilen terveistä päivistä, mutta samalla mä en pysty olee kymmentä minuuttiakaan ilman jotain rituaalia. Rituaali kuulostaa jotenki ihan siltä, niinku sillä ois tekemistä henkien kutsumisen kanssa, mutta ei, en mä sellasta harrasta. Rituaali tässä tapauksessa tarkottaa esimerkiksi sitä, että jos vaikka syön leipää, niin mun pitää ottaa se käteen ja laskee takasin pöydälle kolme kertaa ennenkuin voi syyä sitä. Numerot kolme ja seitsemän on läsnä. Ne on kaks numeroo, jotka mulla tuntuu olevan kokoajan päässä. Enkä ees tiiä, mistä oon noi numerot repiny, mutta mun mielessä ne tuntuu jotenkin seuraavaks pyhimmältä asialta uskonnon jälkee.
Oonhan mä tässä ehtiny kans leikkaa mun hiukset lyhyeks hetken mielijohteesta ja no niinno. Ei ehkä ollu mikään maailman viisain veto sekään.
Ajatus taas katkeilee enkä saa oikeen mun ajatuksista mittää selkoo niin mä halluun tosiaa vaan sanoo et lehmä on kattotuulettimessa ja painuu nukkuu. Lukio hajottaa, ajatukset hajottaa, kaikki hajottaa. Mut uskon et selviin. Lukio on sinänsä ollu ihan hyvä valinta just mulle, enkä lähtis vaihtaa ammatillisiin opintoihin just nyt ainakaa. Ja, no, hyvät yöt sinne, palaan asioihin perjantain jälkeen ja kyseenalaistan elämää sitten uudestaan.


Tähän loppuun vielä joku random kuva siittä kun oltiin Lilyn kans Lintsillä kesällä. Lily oot paras iso virtuaalihali siulle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti