keskiviikko 15. elokuuta 2018

Asioita jotka ärsyttää

Hei!
Tälläkertaa olen täällä listan kanssa asioista jotka vaihtelevasti enemmän tai vähemmän ärsyttää mua. Asiat saattaa olla jotain tapahtumia, päiviä, esineitä tai sit ihan vaan sanoja tai sanontoja yms.
Nää ärsyttävät asiat ei ole missään järjestyksessä sen mukaan, mikä ärsyttää eniten, vaan nää on ihan vaan siinä järjestyksessä, jossa nää tuli mulle mieleen.



  • sanonta "alta aikayksikön", koska se vaan on niin epämääräinen, ettei mun aivokapasiteetti riitä ymmärtämään, nimittäin aikayksikköjä on niin paljon
  • ovien karmit, ja tän voin selittää sillä, että törmäilen niihin ja lyön aina varpaani ovenkarmeihin, eikä siitä oo kaukaan kun mun otsassa oli jäätävä haava, koska kävelin suoraan päin oven karmia
  • ihmiset, jotka tuomitsee jonkun bändin tai artistin sysipaskaksi ennenkuin edes on kuunnellut sen tuottamaa musiikkia
  • sana mood, koska sitä käytetään aivan liikaa
  • sanonta "se joka toiselle kuoppaa kaivaa, se itse siihen lankeaa", koska tää on jo kuultu juttu ja lisäksi se, että ei se edes aina mene näin
  • sama, kuin edellinen, sanojen karma ja instant karma kanssa
  • ihmiset jotka tunkee suomen sekaan englannin sanoja, vaikka tietäis, mikä se sana on suomeksi
  • ihmiset, jotka sanoo rakastavansa kpoppia, mutta kuuntelee oikeesti vaan btssää
  • tet-viikko, koska se on mulle henkilökohtaisesti ahdistusta aiheuttanut asia, enkä osaa sanoa kunnolla miksi, mutta lähinnä sen sosiaalisuuden takia ja senkin takia, että pelkään mokaavani pahasti
  • hyvin moni mun luokkalainen, ihan vaan jo senkin takia, että sitä suuta ei voi pitää kiinni, vaikka nätisti pyytäis
  • ihmiset, jotka väittää, että mielenterveysongelmat on oma valinta
  • "rakkaudesta se hevonenkin potkii", siis joo, tää toimii joskus, mutta joskus oikeesti vaan vihaa joitain ihmisiä, eikä sille voi mitään
  • "rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi", mutta enkä jos ei rakastakkaan itseään?
  • ne, jotka kaahaa jäätävää ylinopeutta autoillaan
  • tai vaihtoehtoisesti ne, jotka ei osaa painaa sitä kaasua, vaan 80km/h alueella mennään 40km/h
  • pyöräilijät sun muut vastaavat, jotka liikkuu suurinpiirtein keskellä maantietä
  • jotkut murteet, joista ei ota selkoa
  • paniikkikohtaukset, eikä tätä varmastikkaan tarvi selittää, uskon nimittäin, että jokainen, joka tietää, mitä ne on, tietää, että ne ei oo mukavia
  • ihmiset, jotka haluaa, että kaikki menee just niinko ne tahtoo ja jotka luulee olevansa maailman napa
  • toisen ja kolmannen nimen nimipäivien viettäminen on täysin turhaa
  • pöytien jalat tulee ikuisesti olemaan mun varpaiden vihollisia
  • samoin vaahtosammuttimet, mulla on useampaan otteeseen kaatunut vaahtosammustin varpaille
  • ihmiset, jotka sanoo enään, vaikka se on enää
Joo, siinä olikin muutama. En muuta nyt tähän keksinyt, vaikka näitä ois oikeestaan loputtomiin, mutta nää nousi mieleen voimakkaasti muutaman tunnin pohtimisen aikana... Ei mulla itseasiassa oo tähän mitään muuta sanottavaa. Toivottavasti edes joku pystyy samaistumaan edes yhteen kohtaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti