torstai 23. elokuuta 2018

Listaan positiivisia asioita elämässä

En edes jaksa alkaa selittään tätä. Haluan nyt vaan miettiä just tätä, et mitkä asiat saa mut hymyilemään tai mistä oon onnellinen.
-Mulla on maailman paras kissa, se tulee lohduttamaan muo, jos itken
-Maailman paras luokka, make no sense mut rakastan mun luokkalaisia, vaikka välillä ottaakin aivoon ja saatan välillä olla lähellä räjähtämispistettä, mut loppupeleissä mun luokkalaiset on oikeesti tosi välittäviä ihmisiä ja sain taas todisteita siitä tänään, itseasias tää ei rajotu vaan mun luokkaan, vaan suuri osa samasta koulusta kuin minä on ihania
-Pukumiehet, koska jos joskus kaipaa elämään motivaatiota niin tää sarja antaa sitä enemmän kuin tarpeeksi
-Kaverit
-Kaikki ne, jotka on kuunnellu, kun mulla on paska olla
-Kaikki, jotka on saanu mut hymyilemään
-Piirtäminen, maalaaminen, valokuvaus... jne., itseni toteuttaminen luovasti ylipäätään
-Mun mielentilojen ylöskirjaaminen on kans joku juttu, en tiedä mikä siinä on, mut se helpottaa oloa
-Puhuminen, koska puhuminen auttaa aina, tällä on yhteys tohon "Kaikki ne, jotka on kuunnellu, kun mulla on paska olla" -kohtaan
Hmm... Näitä asioita on oikeesti vaikee keksiä. Ei ne vaan tuu sormia napauttamalla mieleen. Pitää oikeesti käyttää aivoja. Ja tää lista tais jäädä lyhyeköksi, mutta hyss... Pikkuvikoja.
Mut oikeesti. Miettikää, miten pienetkin asiat voi tehdä ihmiselle niin paljon onnellisuutta. Ihmiselle, joka ei koe olevansa riittävä, tai tarpeeksi hyvä. Ihmiselle, joka on rikkinäinen, särkynyt. Ihmiselle, joka osaa olla kusiaivo ja idiootti. Se pieni tunne, jota kutsutaan hyväksynnäksi on hyvin tärkee. Ja se voi tulla oikeesti aika pienestäkin.
Ja mitä haluun sanoo kaikille niin;
Vaikka romahtaisit, se ei tee susta huonoa ihmistä. Oot ihana ja täydellinen ja varmasti susta välitetään ja suo rakastetaan, ihan sama, vaikka voisit kuinka paskasti ja vaikka näkisit ittes tosi huona. Sulla on oikeus romahtaa, sulla on oikeus voida huonosti. Pitää muistaa, että vaikka joskus kaatuu, niin ei katoa. Taisteleminenkin on raskasta, eikä roomaakaan rakennettu viikossa. On tärkeetä muistaa, että sulla on myös oikeus olla ilonen. 
Toivoisin, et just sä, joka tätä luet, voisit kokea, että sinä riität. Ei sun tarvii olla mikään ihmemies tai -nainen. Voit vaan olla sä. Ja tääl ei oo ketään, joka vois korvata sut. Oot ainutlaatuinen, oot uniikki, oot yksilö. Ei ole toista täysin samanlaista ihmistä.
Haluaisinhan mä itsekkin olla ehjempi, mutta en vaan ole. En ole ja siinä se.
-Vaahtokarkki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti