keskiviikko 19. joulukuuta 2018

Jaksan hymyillä raskaan päivän jälkeen

Oops, raskas päivä takana. Oon ihan loppu. Oon itkeny, oon nauranu. Oon voinu hyvin, oon voinu huonosti.
Tällä hetkellä, mulla menee ihan ok. Pärjään ainakin toistaiseksi. Mä vihdoinkin hyväksyin pari asiaa elämässä.
Tän päivän tapahtumista on vaijee kasata lyhyttä ja ytimekästä raporttia, mutta päällimmäinen fiilis on hyvä. Oon saanu tänään huomata, että en oo täysin turha.

Ja hei - mulle tuli tänään postissa jotain muuta, kuin laskuja!! Aloin itkemään, kun näin sen paketin. Oon niin liikuttunu, että Lily muisti mua lahjalla näin jouluna. Lily on tosiaan yks mun kaveri, jonka oikee nimi ei oo Lily, mut käytän hänestä nyt nimeä Lily. Lily on yks mun parhaista kavereista ja mulla on kova ikävä häntä. Terveisii sinne etelään. Oot ihana.

Listaan nyt taas hyviä asioita mun elämässä - ja luoja - näitä nyt riittää pidemmäksi listaksi

•Mun kissa, joka on mulle rakas
•Kaikki mun kaverit
•Kaikki ne, jotka on tukenut mua joskus
•Mun S E R K U T!!!
•R-vika, joka tekee mun puheesta ainutlaatuisen (hei, tää on asia josta oon vasta oppinut ja opetellut pitämään itsessäni)
•MAALAAMINEN
•Piirtäminen
•Valokuvaaminen
•BLOGGAAMINEN
•Parantumispäiväkirjan kirjoittaminenkin on tuonut mulle hyvää oloa
•Simpsonit
•S U K L A A
•Se, että tiedän olevani tärkeä
•Se, että mä oon motivoitunut parantumaan
•KIRJAT, LUKEMINEN, KIRJAT, LUKEMINEN, KIRJAT, LUKEMINEN, KIRJAT, LUKEMINEN..!!!!!!!!!!!!!!
•Ihmiset, jotka jaksaa kuunnella mua kun mulla on paska olla
•Tää uus vertaistukiryhmä, jossa oon wapissa(tuonut paljon motivaatiota ja siel ilmapiiri kannustaa paranemiseen)
•Yritän opetella hyväksymään itteni
•Uudet ihmiset joihin oon tutustunu
•Tää samainen jo aiemmin mainitsemani Lily, joka jaksaa kuunnella ja tukea ja jonka oon tuntenu jo monta vuotta
•Mulla on kahvinkeitin
•Ja suodatinpusseja
•Ja kahvinpuruja
•Ja vedenkeitin
•Ja teepusseja
•Ja meidän jääkaapissa on pepsiä
•Mulla on myös rahaa suklaaseen, joka on hyvä juttu
•Haluan auttaa muita

Yritän huomiseks kirjotella postausta siitä, mikä tuo tuollainen "Parantumispäiväkirja" oikein on!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti