sunnuntai 9. joulukuuta 2018

Oon varmaan taas lihonu, hupsista

Ajatukset ei pysy hallinnassa. Mä oon tänään syöny varmaan viiden ihmisen edestä, mikä on ironista, koska oon ollut aika lailla viimeset päivät vettä ja korppuja -taktiikalla. Vanhemmat siis raahas mut kaupunkiin ja tottakai mä sitten kaapunkiin päästessäni alan ahmimaan. Huono omatunto tästä. Näinä hetkinä tekis mieli oksentaa. Näinä hetkinä kyseenalaistaa oman olemassaolonsa. Näinä hetkinä sitä miettii kuinka bulimikolta kuulostan. Ja näin sivuhuomautuksena foliohattupäille;
Mulla ei tietääkseni ole bulimiaa.

"Tänään on sellainen päivä, että pelkään itseänikin.
Ei se minua saa, ei taipumaan.
Olen hiljaa, mutta hiljaisuus huutaa."
-KLS., Hiljaisuus huutaa


((Tuon kuvan otin kun olin isovanhempien kanssa kaupungissa perjantaina))

Musta tuntuu jotenkin siltä, että oon vaan iso pettymys ja että en osaa mitään.. En osaa edes laihduttaa. Sorrumpa aina siihen ahmimiseen. Tuntuu, että oon tätä menoo parin päivän päästä sellanen jalkapallokentän kokonen, enkä pääse enää ovesta ulos. Ei kyllä sillä, että haluaisin(!!) lähteä mun huoneesta johonkin, missä saisin clostridium tartunnan. 
Joo, mä tiedän, kuulostan typerältä kun puhun laihduttamisesta ja hygieniasta sun muusta, mutta MÄ OLEN SAIRAS. Joo, se ei oikeuta mua tekemään ja puhumaa paskoja asioita, mutta se on hyvä tiedostaa, että mä en meinaa näitä asioita pahalla ketään kohtaan.


Miten käyttää julkisia vessoja, kun haluaa oikeasti vain pestä kädet, mutta ei osaa selittää vanhemmille että haluaa pestä kädet;
-mene vessaan
-seiso siellä laskien noin 60 sekuntia
-vedä vessa, kyynärpäätä käyttäen
-avaa ovi, varo koskemasta lukkoon ja kahvaan paljain käsin, koska et halua clostridium-tartuntaa
-mene pesemään kädet huolellisesti(muista levittää saippua hyvin erityisesti nivelien alueelle!!)
-sulje hana kyynärpäällä

Taino. Tää on se, mitä mä teen, vaikkakin joudun pesemään käsiä lyhyen aikaa, sillä en halua pitkiä katseita muilta ja erityisesti en kaipaa katseita mun äidiltä, joka ihmettelee kaikkea, mitä teen.

Älkää muuten sanoko, että oon ainoo, jolle kauppojen meikkitesterit on iso pelko. Niitähän ei puhdisteta ikinä ja sinne menee aivan järkyttävästi bakteereja. Tuntuu kamalalta aatella ees koskee niitä testereitä.

Joo mitäköhän taas selitän.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti